Soluții pentru a scăpa de facturile foarte mari la energia electrică. Ce drepturi au consumatorii

01 Septembrie 2021, 14:20

Autor: Alina Popa

Sorin Mierlea, președintele InfoCons, a fost invitat în platoul emisiunii Vorbește lumea, acolo unde a dezbătut un subiect extrem de important pentru români, și anume: facturile uriașe la energie. 

Președintele InfoCons a explicat care sunt drepturile consumatorilor și ce soluții au cei care primesc facturi ireal de mari. 

“În primul rând ar trebui să ne uităm pe contractele pe care le avem cu furnizorul de energie. Poate să fie o clauză abuzivă, pot fi variații ale prețului și atunci să nu ne mirăm de ce pentru aceeași cantitate de curent lună de lună vom plăti tot mai mult. Iar dacă avem orice semn de întrebare sunăm la 0219551, numărul de la Protecția Consumatorului”, a declarat Sorin Mierlea.

"Dacă ni s-a părut ceva suspect, trebuie să luăm atitudine. Cel mai simplu mod de a face acest lucru este să trimitem o reclamație către furnizor pe e-mail. Sau putem să trimitem prin poștă, cu confirmare de primire, ca să avem dovada justificativă a faptului că am notificat această reclamație furnizorului. Dacă nu ne-a răspuns sau dacă vrem deodată putem trimite și către Autoritatea Națională de Protecție a Consumatorului de pe raza teritorială de unde suntem și către Autoritatea Națională de Reglementare a Energiei”, a mai adăugat invitatul. 

Președintele InfoCons a explicat și în ce condiții putem renunța la furnizorul de energie electrică.

Mai multe detalii în materialul VIDEO de mai sus




VIDEO PROTVPLUS.RO
Modifică setările cookies